sobota 15. marca 2014

Swedish Spa-Exfolialiting Body Scrub :)

Ahojte dievčatá :)
Dnes mám pre vás ďalšiu recenziu. Prednedávnom som vám na facebook postla obrázok s obálkou od orif24.cz . Písala som vám že mi balíček prišiel so spolurpáce, no jeho obsah bol tajomstvom a možno pár z vás vedelo čo sa v balíčku skrýva. Teraz prišla tá chvíľa keď vám to prezradím :D  Je to exfoliačný píling na zjemnenie pokožky. Už po prvom použití pílingu by som vám vedela recenziu napísať, pretože som hneď spozorovala jeho účinky. No chcela som ho testovať dlhšie aby som vám sem potom náhodou nemusela písať nejaký dodatok :)
Tu ho máme-fešáka :)
Ak si sem-tam zvyknete prelistovať katalóg oriflame, určite tento píling poznáte. Aj keď ,,pracujem" s Oriflameom z tejto rady som ešte nič nemala- hanba mi! :D
dôkaz, že som ho fakt používala a testovala dlho :D
Pri prvom použití ma veľmi zaujala konzistencia tohto pílingu. Bol veľmi hustý, takýto hustý píling som ešte ani nemala. No po pár použitiach som prišla na to, že je to vlastne skvelé, keď je píling takýto hustý a oveľa lepšie spĺňa to, čo má. Veľmi sa mi zapáčila aj vôňa,ktorú na sebe cítim ešte aj na druhý deň ráno. Ako zvyčajne, vám neviem vôňu popísať.. ale je taká sladko-kyslá :D Keďže obsahuje zázvorový olej, myslím že to bude tá vôňa.
Ako som už vyššie písala píling obsahuje zázvorový olej, ktorý tonizuje, solné kryštály a drtené mandlové škrupiny, ktoré vyhladia a naleštia pokožku. Komplex Hydracare+ zjemňuje pokožku, olej zo sladkých mandlí ju ukľudňuje a vitamín E pokožku chráni.
Peeling som párkrát použila aj na tvár a taktiež som ju mala krásne jemnú. Mala som tú česť píling aj ochutnať, samozrejme náhodou, a má celkom slanú chuť :D
Po pílingu som si telo ešte  umyla sprchovacím gélom od Alverde, no už som sa nenamazala krémom, lebo to vôbec nie je potrebné. Oleje, ktoré tento píling obsahuje pokožku tak zjemnia, zvláčnia a chránia, že keby sa aj natriem krémom bolo by to asi zbytočné.
Píling používam každú druhú sprchu, t.j. každý druhý deň. :)
Veľmi pekne sa s ním pracuje a fakt plní svoju úlohu-zbavuje pokožku od odumretých buniek, prekrví pokožku a zlepší jej stav. Všade, na všetkých weboch aj blogoch si môžte prečítať že píling sa do pokožky nemá drhnúť a vtláčať silno, ale pri niektorých proste musíte, keď obsahuju velmi málo zrnok. Tento píling však nie je ten prípad. Krásne jemne sa tre po pokožke. 

Celkové zhodnotenie:Peeling spĺňa svoju úlohu až prekvapivo dobre a na pokožke som si všimla po čase aj zmeny. Je jemnejšia a vláčnejšie. Má krásnu vôňu, praktický obal a skvele sa s ním pracuje. Zatiaľ je to ten najlepší peeling aký som kedy mala a plánujem pri ňom aj ostať. Už som si jeden objednala do zásoby, keďže je teraz v katalógu za 3,90€ :)
 Ďakujem e-shopu orif24.cz za poskytnutie produktu na zrecenzovanie. A určite dajte like Fanpage Orif24 na Facebooku-->TU<-- kde budete vedieť o všetkých aktuálnych novinkách a akciách.
Zapojte sa do Giveaway na Sue and colours blogu :)
Pekný deň ;-*






1 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena