nedeľa 9. marca 2014

♥ Viac než klasika ♥

Ahojte dievčatá. Som tu zas! A budem sa snažiť byť aktívna ako cez prázdniny, lenže cez týždeň škola a cez víkend chcem byť s priateľom, ale určite to nejak poriešim.
Dlho som rozmýšľala aký názov dám tomuto článku, lebo som nechcela byť konkrétna. Neviem či sa mi to podarilo :D ale dnes to bude recenzia na produkty od značky Balea, konkrétne o šampón a kúru na vlasy.
určite mi napíšte či sa vám obrázky takéhoto typu páčia :)
Úprimne vám poviem, že sama by som si tieto produkty asi nekúpila. Keďže mám plno šampónov a olejčekov ešte od Vianoc. No pri testovaní týchto dvoch produktov som prišla na to, že som závislá na šampónoch! Ja ich mám doma fakt veľa. Od Balei aspoň 3, LAB35, Aussie... no dosť :D
Balea Professional šampón na poškodené vlasy s olejom 250ml
Začnem teda šampónom. Keď mi prišiel v balíčku od DM, hneď som ho ovoňala- to robím vždy ako prvé pri hocičom ( aj pri jedle :D). Jeho vôňa ma hneď uchvátila. Neviem vám presne síce ako vonia, ale veľmi mi pripomína vanilku a kakao. Ako je už v názve šampónu obsahuje olej- arganový. S týmto olejom mám ja len dobré skúsenosti, používam telový krém s arganovým olejom a som spokojná.Šampón  zabraňuje aj vypadávaniu vlasov.
nie, nie je to zaprášené.. to obal
Na fotke vidíte že má takú priesvitno-bielu farbu. :D...Nie je ani riedky, ani hustý  a do vlasov sa dá vmasírovať ľahko. Dobre pení a stačí z neho málo. Vlasy dôkladne umyje a fakt uch zanechá hebké.
Vo štvrtok som si umývala vlasy, dnes je nedeľa a ešte ich nemám vôbec mastné.. čiže za toto veľké plus! :)
Jeho cena sa myslím pohybuje okolo 2€, čo je bomba!.. 
Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy 100ml
Na tento olej ja nemám slov!!! Milujem olejčeky od Gliss Kur- dala som ho aj do GA... aj olejčeky od Syoss sú fantastické. Ale tento?! Tomuto olejčeku sa nevyrovná žiadny. Je to vážne dobrý olej za super cenu.. A nie ako niektoré značky, ktoré majú oleje na nič ich predávajú za 10€.. Tejto kúry sa ja už tak ľahko nevzdám!

Olejček má hustejšiu konzistenciu, čo je pre moje vlasy dobré. Všimla som si že vlasy mi už pri končekoch neelektrizujú a nelietajú kade-tade. Nanášam si ho na uterákom vysušené vlasy, také 2-3 pumpičky. Väčšinou si vlasy nefénujem, ale idem spať s mokrými vlasmi a ráno keď vstanem tak nielenže mi voňajú ako vanilka ale končeky sú strašne hebké a lesklé.  Cena tohto olejčeka sa pohybuje okolo 3€.

Baby! Ak rozmýšľate nad šampónom či kúrou, či áno alebo nie, tak jednoznačne ÁNO!! Aspoň ich skúste a uvidíte že už ich nikomu ani za svet nedáte.

Ešte pár fotiek z tohto týždňa :)

Tak zrovna táto je ešte spred dovhc týždňov z maškarného plesu.. :D so sestrenicou :)

Školský look- štvrtok :) Na perách mám fixu na pery od Rimmelu <3

Školský look- piatok :)

A posledná zo včera- nahovorila som priateľa, aby sme sa išli korčuľovať :D A keď už robíme niečo výnimočné, musí ma pri tom fotiť :D Tá značka tam je ináč super, nie? :D
Dúfam že sa vám dnešný článok páčil a že ste mali pekný víkend. :)
A aj keď neskoro o to srdečnejšie vám prajem všetko len to najkrajšie k MDŽ :*
Ahojte :*



4 komentárov:

  1. krásný blog ! :3 a ten Balea šampon mám taky :3

    mrkni se i na můj blog : http://jijinka.blogspot.cz/ ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiež som spokojna stymito vyrobkami prvy krat mam nejaky olej a fakt krasne voňaju vlasy:) uplne suhlasim tiež vždy všetko ovoniavam:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj jedlo?:D Ja aj v reštike, alebo v cukrárni koláč :D.. tak nenápadne, ked sa nepozerajú :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena