pondelok 9. decembra 2013

Christmas nails

Ahojte dievčatá.
Aký ste mali deň? Ja celkom dobrý, až na to že je pondelok. Ale tie dva týždne ešte nejak potiahneme a potom vegetíík :))
Dnešný post bude veľmi krátky, nakoľko vám chcem len niečo ukázať :)
V príspevku New in som spomínala aj jeden lak, ktorý som si kúpila v nechtovom obchode za 1,79€.
Páčila sa mi strašne farba, keďže je s nádychom Vianoc a ešte takú nemám. Myslela som si že z tohto laku bude treba minimálne tri vrstvy aby riadne prekryl  a že mi vydrží 
možno nejaké dva dni (to ešte nemám otestované).
Na laku je napísané toto : Crystal lak na nechty, odtieň 18. Neviem či vám to niečo pomôže, pretože to nie je drogériová značka. Ale veď skúste niekde. :)
Už prvá vrstva ma šokovala. Takéto krytie som vážne nečakala. Bola som veľmi prekvapená, priam som žasla :D .. a ešte ako extrémne rýchlo schne.. nemám žiadny lak, ktorý by takto rýchlo schol a to už je čo povedať, pretože mám asi 60 lakov a z toho polovica sú všelijaké rýchloschnúce.
Druhú vrstvu by už ani netrebalo, ale ja vždy dávam dve vrstvy :D
Prepáčte mi vážne za tú kvalitu ale je to fotené asi okolo desiatej večer :D
Tadáá!! Konečný výsledok. Je to stráášne krásny lak, veľmi sami páči a určite ho budem nosiť na nechtoch veľmi často. Zamilovala som sa :)) Zatiaľ sa mi lak vôbec neolupuje, tak dúfam že mi vydrží.

Veľmi som si ho ale obľúbila aj preto, že nerada sa ,,babrem" so všelijakými ťažkými vzormi na nechtoch. Stačí zohnať krásny lak, krásnej farby a vianočné nechty sú na svete. :)
Máte s ním skúsenosti? Páči sa vám odtieň? Dajte mi vedieť! :)
Baby! Chcela by som sa vám ešte veľmi poďakovať za to že sledujete môj blog, komentujete,atď.
Nedávno tu bola giveaway vďaka 1000 kliknutiam na blog. A teraz za ani nie mesiac 
mám už vyše 300 :) Ešte raz, vám patrí veľké ĎAKUJEM.
Nezabudnite ma sledovať cez GFC, pri 100 sledovateľoch vyhlásim veľkú GIVEAWAY!!
Ahojtee ;-*







1 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena