nedeľa 1. decembra 2013

Rozhovor s blogerkou Luckou

Ahojte dievčatá! :)

Ako už z názvu vyplýva, dnes mám pre vás rozhovor ( môj prvý) s blogerkou, ktorá mám ja osobne veľmi rada :) Je to Lucka z blogu luccietips.blogspot.sk, určite ju väčšina z vás pozná. Má super články, recenzie, líčenia :) Veľmi som si ju obľúbila a práve preto som sa rozhodla že jej položím pár otázok :)

1.Ako si sa dostala k blogovaniu?
 Popravde, nechcelo sa mi pridávať príspevky s fotkami do facebookových albumov. Začala som tak, že som si založila stránku na facebooku, o mesiac neskôr ma to chytilo nejako viac a vznikol blog. Tými hlavnými dôvodmi boli však: záľuba v písaní a kozmetike :-) Pred tým som nemala možnosť písať o tom, čo ma baví. Písala som (do novín+časopisu Kamarát), ale nebolo to to pravé. Takto som našla spojenie dvoch vecí, ktoré milujem.

2.Ako dlho bloguješ?
 Od mája tohto roku, čiže som celkom nováčik :-) Teda tých 7 mesiacov,cca.

3.Aký kozmetický výrobok máš najradšej?
Je ich naozaj veľa :-) Momentálne som však objavila jednu super vec, make-up Colortrend od Avonu, je skrátka super! A aby som vybrala aj niečo z pleťovej, či telovej kozmetiky, telový peeling od Bourjois a micelárna voda od Lirene.

4.V ktorej drogérií alebo kozmetickom e-shope rada nakupuješ? 
Klasika-Dm, je tam proste všetko. Ďalej je to určite drogéria Teta v Modre, väčšinu veci tam majú lacnejšie ako napr. v DM/101. Ale musím sa priznať, v klasickej drogérii som bola pred týždňom /cielene po jednu vec/ a predtým asi pred dvomi mesiacmi. Z e-shopov je to jednoznačne parfums.sk :-) Parfémy, kozmetika-aj taká, ktorú v bežnej drogérke nezoženiem.

5.Vedia tvoji známi že bloguješ?Čo na to hovoria? 
Ako ktorí, kamarátky hej-občas dostanem nejakú tú pochvalu. Rodičia aj súrodenci tiež, avšak snažím sa blog ochraňovať pred stretnutím s ich očami :D Moje okolie to vníma tak v pohode, čo ma naozaj teší. Zaujímavá skúsenosť bola určite, keď som zistila, že moje video na youtube videla polovica mojich známych (teraz myslím 18+) vrátane mojich rodičov.


6.Aká je tvoja obľúbená blogerka/youtuberka? 
Mám ich strašne veľa obľúbených :-) Zo sveta bloggeriek mám naozaj rada FleurDeForce, z tých českých-slovenských by to boli určite LovelyHair, PlumFoolery, VeoLittleAlien,Moma, Danyshe, Lipstick Jungle, Meow Neki Neko, Dolcezuzka........A čo sa youtube týka, tam klasické duo v podobe Bethany & Dulce Candy, samozrejme. Ale musím sa priznať, že v poslednom čase ich moc nesledujem, nakoľko sú mi sympatickejšie skôr vloggerky ako ThatsHeart, missglamorazzi, MakeupByMandy24 či profesionálka Lisa Eldridge. Najobľúbenejšími vloggerkami sú pre mňa  Promise Phan a Jenn z kanálu Clothesandcounters

7.Zdravo sa stravuješ,cvičíš?
 Snažím sa. Čo sa týka stravy, nemôžem povedať, že sa stravujem 2x zdravo, ale aspoň sa snažím jesť v menších množstvách a pravidelne, taktiež nie po 19:00. Avšak, držím sa pravidla,keď si hladný, nie si to ty! :D Čo sa týka cvičenia, tak to len tak sama pre seba, doma=žiadna posilka. V poslednom čase som si naozaj obľúbila zumbu.

8.Zvykneš mať chvíľky že ťa už blog nebaví?
Áno, a v poslednom čase dosť často. Vtedy si zmyslím na všetky tie pekné správy a komentáre, a hneď ma to prejde!

9.Čo by si chcela v budúcnosti dokázať( v súkromí aj ohľadom blogu)?
 Súkromie? Momentálne to nejak moc neriešim. Asi istú rovnováhu medzi prácou a rodinou? Hlavne zopár zdravých detí-adoptovať si černoška (to je asi môj najväčší sen!!).
Čo sa týka bloggovania, určite veľa spokojných čitateľov, ktorí sa radi vrátia prečítať si nejaký článok. Chcela by som aj viac točiť videá, ale z vlastnej skúsenosti viem, že je to časovo naozaj náročné. Posledné mi trvalo vyše 20 hodín- a nedá sa povedať,že by to bolo niečo extra, ale tak čo Vám poviem, som začiatočník. Samozrejme je určitým snom, dostať sa aj niekde ďalej ako je Slovensko, na čom sa už z časti pracuje.

10.Čo by si odkázala začínajúcim blogerkám? 
 Verte v to, že všetko sa dá. Nehľadajte 100 spôsobov ako niečo nejde, verte si a vydávajte zo seba maximum. O mne sa nedá povedať, že by som bola 2x skúsená, ale toto sa mi vždy potvrdilo :-)
To je všetko!
Veľmi pekne by som sa chcela poďakovať Lucke, že mi na otázky odpovedala a prajem jej aby sa jej darilo, či už v súkromí alebo v bloggerskom živote! :)

Nezabudnite ma sledovať cez GFC,keď budem mať 100 sledovateľov vyhlásim veľkú súťaž!

Ahojtee ;-*

5 komentárov:

  1. Ja ďakujem Tebe! :) A rovnako Ti želám len to najlepšie!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásny článok (:
    http://kishi-girl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc pěkný rozhovor, a super že ti na všechny otázky odpovídala podrobně :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pěkný článek :))


    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Are you looking for free Instagram Followers?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FREE by using Like 4 Like?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena