nedeľa 15. decembra 2013

Milé prekvapenie

Ahojte :)
Po pár dňoch som si našla trošku času a tak sa s vami podelím o jednu veľmi príjemnú skúsenosť.

Pred pár týždňami mi prišiel mail od social media, konkrétne od Lucii, ktorá pracuje pre dm drogeriu. Napísala mi, či by som nechcela s dm spolupracovať. Keď som si tento mail prečítala, nevedela som čo mám od radosti spraviť, tak som sa trošku prebehla po dome :D a potom som Lucke odpísala, že veľmi rada s nimi budem spolupracovať.

V piatok, keď som prišla zo školy, ma doma čakala taká stredne veľká obálka. Uvidela som na nej pečiatku dm a čo najrýchlejšie som ju otvorila :)
Skrýval sa v nej tento dopis, s malým prekvapením. Mala som veľkú radosť už len z toho ako pekne to je v tom dopise napísané a nie to ešte z hviezdy do kúpeľa.:)
Vôbec som to nečakala. Už sa veeľmi tešíím na túto spoluprácu.Dm-ku milujem a chodím tam nakupovať veľmi často, čo určite viete ak čítate môj blog už nejaký čas :)
Touto cestou by som Social media tímu chcela veľmi pekne poďakovať za list a darček.:)

Nezabudnite ma sledovať cez GFC (napravo-pripojiť sa k tejto lokalite),keď budem mať 100 sledovateľov, vyhlásím veľkú GIVEAWAY :)
Čauteee :*

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena