streda 11. septembra 2013

ALVERDE Hand-Peeling

Ahojte :)
Takže dnes vám napíšem niečo o peelingu na ruky od Alverde.
Popis produtku: Osviežuje a rozmaznáva ruky so zlatou melisou a grepovým extraktom.Peelingové čiastočky z kremíka a marhuľových jadier odstraňujú jemne odumreté bunky kože. Hodnotný olivový,avokádový a mandľový olej ošetruje pokožku rúk intenzívne a ruky tak budú zamatovo jemné.
Tento peeling som si neplánovala kúpiť, ale bol v zľave tak som sa rozhodla že ho vyskúšam. A vôbec to neľutujem. Stál ma nejak okolo 1 eura a ináč stojí myslím okolo 3€( a ani to nie je veľa).Najprv som si pomyslela že čo taký peeling na ruky asi pomôže, ale bola som milo prekvapená.Používam ho každý druhý deň ( večer),peelingové čiastočky vmasírujem do rúk a zmyjem. Ruky mám po ňom krásne jemné ešte aj na druhý deň. Je to úplne super vec! Má grepovú až citrónovú vôňu, ktorá mne veľmi nesedí, ale to je len maličké mínus.Určite si zaobstarám ďalší! 
Odporúčam!!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena