utorok 24. septembra 2013

Rúže,lesky a balzamy na pery

Ahojteee..:)
Dnes vám prinášam príspevok o mojich obľúbených rúžoch, leskoch a blzamoch na pery. :)
Pridám sme len tie, ktoré často používam, keby sem mám dať všetky boli by sme tu asi do večera :D
nejdem sme písať nejaký slávnostný predhovor, rovno sa pustím do toho.
Rúže
Ako prvý uvediem tento z Avonu, pretože je asi najlepší a používam ho najčastejšie:)
Je to odtieň Hibiscus a je to taká pekná ružová, má krásnu čerešňovú vôňu a pery krásne hydratuje.
Na fotke nemám nanesenú veľkú vrstvu rúžu, pretože by to potom bolo pre mňa veľmi ružovéé..:)
Tieto rúže nie sú podľa mňa drahé a určite sa oplatí si kúpiť aspoň jeden.:)
Možno je vám trochu čudné že v každom príspevku recenzujem niečo od Avonu ale som Avon lady a veľa výrobkov si objednáva.:))
Ďalší v poradí je tento od NYC, mám ho už nejakých 7 mesiacov, vtedy som zháňala niečo v odtieni nude a našla som tento, i keď to nie je veľmi nude ;DD ..nevadíí...
Ale má veľmi peknú farbu, takú prirodzenú..veľmi sa mi páči jeho obal.. neviem prečo, je pre m§a niečim výnimočný. ;-D
No a je to odtieň č. 420 Mousse.. a voobec netušíím koľko stál.. bola to len taká rýchlovky.. 
a sorry za rozmazanú fotku. :/
Rozmýšľala som či sem tento dať, ale tak raz za dva týždne ho použijem, tak som ho sem šupla :)
Tento je taký viac nude ako ten od NYC .. je od Miss Sporty  odtieň- 020 strip-tease..Má peknú farbu a veľmi príjemnú vôňu, mne neškodí takže nemám čo vytknúť..:)
    A netuším koľko stál..podľa mňa maximálne 2€..:)
Lesky 
Lesky veľmi nepoužívam, ale tieto som si veľmi obľúbila..
Avon- plump pout..odtieň Pink Nectar
Určite ste už o ňom počuli, mali by byť z neho plnšie pery.. ja neviem..on tak štípe či čo :D ale akoby som pery mala trošku plnšie ale zas ja to veľmi porovnať neviem..:)
Mám ho už dosť dávno a začala som ho používať len minulý týždeň. a neviem koľko stál ale teraz stojí 2,90€ práve túto kampaň je v akcií.. tak ho skúste :)
Oriflame-Power Shine odtieň-Fresh Sorbet
Tento lesk je môj najobľúbenejší, používam ho odkedy som si ho objednala ( asi pred tromi mesiacmi) a už v ňom ledva mám, používam ho takmer každodenne, buď samostatne alebo si ho nanesiem na rúž( s tým ružovým to vyzerá super)..nelepí a na perách vydrží dosť dlho..a vybrala som si aj dobru farbu :)
A stál myslím 2,90€( nie som si istá)
určite ho vyskúšajte :)
 Balzamy 
Najviac používam tieto dva balzamy :)
 Jeden mám vždy v peračníku a druhý v kabelke. Ten fialový je od Oriflame Pure Natura- s bio výťažkami z acai a granátového jablka, stál 1,90€ a bola som príjemne prekvapená ako hydratuje a vyživuje pery, nefarbí a ani nemá nejakú silnú vôňu ;-)
A ten červený je z Avonu- melónový, stál 1,50€ a objednala som si ho hlavne preto, že milujem tú krásnu melónovú vôňu , keď mi došiel hned som ho ovoňala a mal presne takú vôňu akú som si predstavovala, dokonca aj chutí tak sladko, väčšinou si ho z pier zlížem :DD ale ináč tiež hydratuje pery a všimla som si že odkedy používam tieto balzamy nevysušujú sa mi na toľko pery.. a myslim si že za tu cenu sa vážne oplatia! 
Tak čo, aké máte skúsenosti vy ?
Určite mi napíšte, budem len rada. :)
Pekný zvyšok večer vám prajem :)



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena