pondelok 23. septembra 2013

Lak na nechty Dermacol

Ahojteeee.
Už som vám písala na fb stránku  že hneď ako sa naučím do školy vám sem šupnem príspevok.:)
Dnes som zašla do 101ky a uvidela som tam dermacol laky v akcií boli znížené na 1,69€. Dlho som si vyberala farbu, lákali ma odtiene ružovej, no tých už mám až-až ( neviem prečo ma to vždy láka :D)
A vybrala som si nakoniec tento. prišiel mi niečím zaujímavý, aj keď ja si takéto laky vôbec nekupujem a ani sa mi nepáčil, no bola som zvedavá, tak som ho vzala. Lak od Dermacolu som ešte nemala a čítala som samé dobré recenzie, tak som si povedala že to skúsim ;-)
Hneď ako som prišla domov som ho chcela vyskúšať a tak sa aj stalo..haha.
Tak toto je jedna vrstva, aj keď je na flaštičke napísané že stačí jedna vrstva, dala som si dve ;D Tá jednas by vlastne stačila možno ( nemá zas až také perfektné krytie) ale mám vo zvyku si dávať dve ;-)

Ak mám pravdu povedať, keď som sa na svoje nechty dlhšie pozerala mala som chuť si ho odlakovať, niesom na tieto typy lakov zvyknutá, ale som zvedavá koľko mi vydrží na nechtoch a to vám sem potom postnem.:) On na fotkách vyzerá strašne zeleno, ale on je taký zeleno- modrý a sem- tam má v sebe také trblietky do zlata.. ;-) A aby som nezabudla na štetček, v drogérke pri týchto lakoch bolo napísané že ,,veľmi praktický, plochý štetček".No vôbec! Oveľa ľahšie sa mi pracuje so štetčekom aký majú laky od Essence. :)
No potom ma nejak táto farba zaujala, na svetle sa tak krásne trbliece ;-)) ooh.. kráása, furt si obzerám nechty :DD ako sa mi pekne trbliecú :) 

Za tú cenu sa podľa mňa oplatil, a so značkou Dermacol mám len dobré skúsenosti čiže sa nebojím že by sa mi začal hneď zajtra šúpať ;-)

Pekný zvyšok večera vám prajem.
Majte saa. :)



2 komentárov:

  1. Doma mám dva tieto laky a sú super :) Od Dermacolu mám viac vecí a vždy som spokojná :)
    http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena