utorok 10. septembra 2013

Starostlivosť o vlasy

Ahojte baby :)
Dnes budem písať o starostlivosti o (moje) vlasy.
                                                                   
Dĺžka mojich vlasov.(aktuálna)
Tento Balea šampón som dopoužívala asi pred dvoma týždňami ale napíšem vám môj názor naň.
Keďže mám dosť citlivú pokožku používala som len šampón Head & Shoulders a aj to len zmiešaný so šampónom Nizoral( z lekárne). Myslela som si že sa mi z tohto šampónu vytvoria lupiny,keďže sú tieto Balea šampóny také lacné,ale naopak, bola som veľmi milo prekvapená,nemala som z neho lupiny. Nehovorím že mi lupiny zmizli ale ani sa netvorili.A má aj veľmi príjemnú vôňu. 
A toto je šampón, ktorý používam teraz.Objednávala som si ho z Avonu.Obsahuje arginín a keratín.Arginín-podporuje rast vlasov,vyživuje korienky a stimuluje aktivitu buniek zodpovedných za rast vlasov. Keratín- zlepšuje štruktúru vlasov. Tento popis na šampón úplne sedi, síce ho používam len nejaké 2 týždne.Mám vlasy silnejšie a nie tak suché. A keďže to bola novinka stál 1,90€.Uričte si objednám aj takúto kúru na vlasy. Odporúčam! :)
Najlepšia maska na suché, poškodené vlasy! Vyskúšala som už od Gliss aj červenú, bielu, fialovú a žltú, no táto vyhrala! Už po prvom použití som si všimla že mám jemnejšie vlasy.Nanáša sa na mokré vlasy, nechá sa 1 minútu pôsobiť a treba ju zmyť.Má neskutočne príjemnú vôňu a myslím že ani nie je taká drahá. Odporúčam!
Tak a toto sú ostatné produkty, ktoré používam( mám ich viac ale tieto používam najčastejšie).
Tak vám ku každému napíšem pár slov. :) Sprej Osis -používam ho ked si žehlím vlasy ( t.j. asi raz do týždňa), chráni vlasy pred teplotou do 200°  a slúži aj pre dlhotrvajúci vzhľad (vlasy sa mi nezvlnia).
Stojí nejak okolo 4 až 5€,myslím. ;D Ale je veľmi dobrý, odporúčam!
A mimochodom Osis výrobkov mám viac takže na tie vám tiež určite napíšem nejaké recenzie ;-)
Syoss kúra-použila som ju zatiaľ len 2 krát. Naniesla som ju večer na umyté vlasy ( vlhké) a ráno ked som sa zobudila moje vlasy boli také ľahké, jemnučké,tak uvidíme ako to pôjde ďalej. Určite vám o tejto kúre ešte napíšem ked ju budem používať dlhšiu dobu ;-)
Gliss kur hair repair-regeneračný expres balzám s keratínom na dlhé vlasy náchylné na štiepenie končekov.Tento balzam používam asi mesiac a je úplne super,zmenu som si všimla hlavne na končekoch vlasov. ;-)
Taft hairspray-lak na vlasy s leskom. Vlasy z neho nestvrdnú až tak ako z obyčajného laku ale zostanú jemné a zároveň mi ich ani nerozfúka vietor ;-) A pekne žiaria :))
A posledný BC olej-je veľmi hustý a preto z neho stačí úplne malinká kvapôčka ( používam ho asi dva mesiace  a mám v ňom ešte toľkoto) 
Dávam si ho len na končeky, ale v poslednej dobe som ho nejak prestala používať, asi preto že teraz mám novšie produkty, ktoré testujem. ;-)
Tak toto je asi všetko ;-) Dúfam že som aspoň trošku pomohla a že sa vám príspevok páčil :)
Ahojte.


4 komentárov:

  1. Určite z týchto produktov niečo vyskúšam. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já Baleu od té doby, co mi udělala vyrážku nemusím, ale jak mas ten první šampón s fíky, tak takovou mám masku a super, doporučuji:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NO, nie všetky Balea výrobky sú dobré. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena