sobota 30. novembra 2013

Liebster Award TAG

Ahojte :) Na blogu WerushBerry, ktorý som si veľmi obľúbila, som zahliadla Liebster award TAG a tak som si povedala že na otázky odpoviem aj ja :))

1.Tvoja obľúbená kozmetická značka?
Určite ste si všimli že si neviem vynachváliť kozmetiku Dermacol a vlasovú kozmetiku Kallos :) a pravdaže veľa ´dalších.. Ale tá naj je Dermacol :))
2.Čo by si chcela v živote dosiahnúť?
V súkromnom živote by som určite chcela mať rodinu,dobrú prácu,zdravie....
A v bloggerskom živote by som chcela točiť videá, neskôr aj po anglicky a mať veľa odoberateľov, ktorým sa moje videá budú páčiť :)
3.Aký je tvoj najobľúbenejší kus oblečenia?
Sveter z New Yorkeru :)
4.Tvoje najobľúbenejšie obchody s oblečením?
New Yorker, H&M, Tesco(F&F) :D
5.Tvoje dve najobľúbenejšie blogerky?
Tých je veľa...ale už dlho sledujem Lenku (msl3nik.blogspot.com) a Lindu (oneordinarygirll.blogspot.sk)
6.Ako by mal podľa teba vyzerať dokonalý muž?
..tak ako môj priateľ.. :D :)
7.Venuješ sa nejakému športu?
V lete veľmi veľa korčuľujem, milujem korčuľovanie :) a keď už je zima tak si doma sem-tam zacvičím :)
8.Tvoj najobľúbenejší outfit?
Tepláky a voľné tričko :))
9.aké sú tvoje zlé vlastnosti?
Som veeeeeľmi náladova (to je asi tá najhoršia) a niekedy aj tvrdohlavá :D
10.Prečo si sa začala venovať blogovaniu?
Blogovať som začala len tak,chcela som písať články o kozmetike, tak ako som to videla na iných blogoch :)

Nebudem nominovať žiadne blogerky :) Vlastne nominujem každú z vás :) Nebudem dávať vlastné otázky,ale odpovedzte na tieto.Ak ste tento TAG robili na vašom blogu, 
budem rada ak by link zanecháte v komentári:)
Nezabudnite ma odoberať cez GFC, keď budem mať 100 sledovateľov vyhlásim veľkú súťaž! :)
Ahojtee :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena