utorok 21. januára 2014

Alverde: Šepot mesta

Ahojtee ;-)
Dnes tu mám pre vás recenziu  na neskutočne dobrý sprcháč, ktorý ma veľmi prekvapil. :)
Tak po prvé- vôbec som nevedela že aj Alverde sprchovacie gély majú limitky,keďže väčšinou si kupujem od Balei.
A po druhé- keby som to vedela, tak sa po nich určite obzriem.
Od Alverde mám doma make-up na ktorý som už robila recenziu, bola som s ním veľmi spokojná a nedávno som si kúpila gélovú očnú linku aj so štetčekom a tú si neviem vynachváliť..je lepšia ako od Oriflame,Catrice...a to už je čo povedať si myslím, keďže gélovky od Catrice sú dosť známe. Ale poďme naspäť k sprchovaciemu gélu ,, Šepot mesta"
Asi vám je jasné ako som sa potešila keď som otvorila balíček zo spolupráce, nie? :D
Neviem prečo, ale sprcháč som vôbec nečakala...ale som veľmi rada že mi ho poslali,pretože inak by som nevedela o čo by som prišla :)

Keď som ho ovoňala cítila som sa ako na inej planéte. Jednoducho- tento sprchovací gél má tak krásnu a ukľudňujúcu vôňu že som na všetko čo sa dialo okolo mňa zabudla a hneď som ho šla vyskúšať.
Celá kúpeľňa rozvoniavala,cítila som sa naozaj ako v nejakej luxusnej kaviarni.
Silnú vôňu citróna trošku podfrabovala vôňa kávy a koláčikov. Veľmi ma prekvapilo ako tento sprchovací gél hydratuje a ako vyživuje pokožku. Vôbec nevysušuje a ja som sa potom ani nenatrela krémom.

Bola som sa v DMke pozrieť aj na cenu, aby som vám vedela napísať koľko stojí.
Za toto 250 ml balenie zaplatíte 2,19€, čo je si myslím primeraná cena sprchovacieho gélu.Áno, viem že Balea stojí 0,99€ ale nezabúdajte že Alverde obsahuje prírodné zložky a predsa to nie je Balea (aj  keď aj tú milujem). Na vašom mieste by som sa ale poponáhľala si ho kúpiť, lebo je v drogérkach len do konca Januára, možno sa stretnete aj s nejakými zľavami :)

Keď tento sprchovací gél dopotrebujem určite sa pozriem aj po ďalších limitkách od Alverde a je dosť možné že pri nich ostanem :) Dávam mu 10 bodov z desiatich :))

Dúfam že sa vám recenzia páčila, tímu DM veľmi pekne ďakujem za produkt a za to že som ho mohla vyskúšať :)

Ahojtee ;-*





3 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena