piatok 17. januára 2014

LAB 35 šampón na suché vlasy

Ahojteee :)
Po dlhom čase sa hlásim.. mám toho strašne veľa, polročné písomky,atď.. :) Ale to určite poznáte :D
Už tak veľmi som vám chcela napísať nejaký ten článok, no  keď prídem domov večer o piatej tak už nič neviem nafotiť..Chystám pre vás aj New in #3, ale to by bol predlhý článok, pretože mám toľko novej kozmetiky že by mi fotenie produktov + postnutie na blog trvalo celý deň..ďalej by som vám ešte chcela napísať o mojich lakoch na nechty čiže My nailpolish collection,ale tých mám taktiež veľa a preto vám teraz napíšem len recenziu na šampón, ktorý momentálne používam ;-)

Ako vidíte už aj v názve príspevku jedná sa o šampón ,,značky" LAB 35, ktorá je novinkou na e-shope kallosshop.sk ... O tomto e-shope som vám už veľakrát písala, ak ma sledujete, viete že s nimi spolupracujem a zatiaľ som od nich testovala len masky. Teraz som ich ale poprosila či by som mohla vyskúšať šampón a...poslali mi šampón ( a aj masku, na ktorú bude tiež recenzia).

Takže, tento šampón je na suché a lámavé vlasy, obsahuje keratin, vitamíny A,D,E a olivový olej :)
Na fotke je šampón ešte plný ale teraz ho tam mám už len polovicu :)
Najprv som sa bála toho, že mi nesadne a že ma bude svrbieť hlava, budem mať lupiny, atď..
No opak je pravdou.. odkedy používam tento šampón ( približne mesiac), nepoužila som žiadny iný, dokonca veľmi zriedkavo používam aj masky, keďže mi mám krásne vyživené vlasy. :)

Včera som pre zmenu skúsila požiť Head&Shoulders, bola som zvedavá čo to spraví.. A šla som spať s mokrými vlasmi, ráno keď som sa zobudila,som si myslela že sa zbláznim, neskutočne ma hlava svrbela...možno to bolo tou zmenou, alebo tým že LAB 35 je jednoducho lepší ! <3


Ďalšie čo je super, že má pumpičku :3...má takú redšiu konzistenciu a ja používam približne 3-4 pumpičky :) (Jedna pumpička je málo)..Keď som ho prvýkrát ovoňala cítila som vôňu kaderníctva :) A keďže neviem popisovať vône tak vám to pravdaže neviem popísať :D
Vlasy si umývam tak každý 3-4 deň, podľa toho ako sa mi chce a aké ich mám mastné.
Dobré je aj to že skvele pení a skvele sa aj zmýva :)
Poriadne vyčistí aj pokožku hlavy aj vlasy..
Nemám tomuto šampónu čo vytknúť, oplatí sa ho aspoň vyskúšať!

Kúpiť si ho môžete -->TU<-- za 3,39€ (500ml)
Zatiaľ to vyzerá tak že zajtra post nebude, pretože má ocino oslavu.... a najbližší bude zas recenzia a to na bahno z mŕtveho mora , máte sa na čo tešiť! :))

úsmev pre vás ;-***
Ahojtee :)


4 komentárov:

  1. Mne šampón akurát dochádza tak možno vyskúšam :)
    http://maccarolinee.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyzera super!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena