piatok 3. januára 2014

Prírodný bahenný šampón na vlasy

Ahojte :)
Po dlhom čase mám pre vás recenziu :)

V pondelok mi prišiel balík od biobeauty, keďže viete že s nimi spolupracujem. Čakala som malú obálku so vzorkami, no prišla väčšia. Bolo v nej 6 vzoriek, ktoré ma veľmi, veľmi potešili. Sama sa čudujem že už prinášam recenziu, ale načo čakať, keď mi štyri dni stačili? :)

1.Krém na ruky Panier des Sens
2.Mini mydielko s vôňou verbeny-100% prírodné francúzské mydlo
3.Čisté bahno z mŕtveho mora
4.Bahenný šampón
5.Denný krém na tvár pre suchú pleť
6.Minerálne telové mlieko-natural


Bahenný šampón obsahuje prírodné čierne bahno a minerály z Mŕtveho mora a vitamín E.
Obsahuje slnečný filter.

Myslela som si že keďže je to bahenný šampón, bude šedý a hustý a že bude mať trošku nepríjemnú vôňu.
Opak je pravdou!Má super konzistenciu, je trošku redší a má žltkastú až priesvitnú farbu. Krásne sviežo vonia,čo ma veľmi prekvapilo.
Keďže mám dlhšie vlasy, myslela som si že vzorka mi nevystačí na na celé vlasy.
A tak bolo ďalšie prekvapenie to, že mi vzorka úplne stačila,šampón krásne pení.
Poriadne som ho vmasírovala do pokožky hlavy a dôkladne opláchla.
Po umytí som schválne nepoužila žiadnu masku ani kondicionér.
Netvorili sa mi lupiny a hlava ma vôbec nesvrbela.
Vlasy som mala jemné a príjemné na dotyk ešte aj dva dni po umytí.
Priateľ sa ma dokonca spýtal akým šampónom som si umyla vlasy, čo mňa veľmi prekvapilo, pretože sa ma to nikdy nepýtal. Vlasy sa mi krásne leskli, až tak že si to všimol aj on :D

Vlasy sa mi začali mastiť až na štvrtý deň od umytia, neuveriteľné!!!

Z tohto šampónu som zostala úplne nadšená, bez slov :D a určite sa oplatí do takéhoto produktu investovať.
Len čo sa mi minie môj šampón, nebudem váhať a objednám si ho :)

300ml balenie šampónu si môžte objednať -->TU<-- za 5,50€

Ďakujem e-shopu biobeauty.sk za poskytnutie vzoriek!! :)
A Vy sa môžte tešiť na ďalšie recenzie! :)
Ahojtee :*

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena