pondelok 27. januára 2014

Haul: Avon,Oriflame

Ahojtee ;-)
V sobotu som vám sľúbila haul, no nejak sa mi už nechcelo a dnes mám čas.
Už dávnejšie som vám písala že som si objednávala veci aj z internetovej drogérie + ešte som nakupovala aj v DM a ešte som si poobjednávala aj z Avonu a z Oriflameu.
Keďže je tých vecí dokopy strašne veľa, nedám vám to sem všetko.. na tie veci z internetu budem postupne písať recenzie,ale keď mám pravdu povedať,dosť vecí, ktoré som si objednala som ešte ani nezačala používať, lebo chcem dopoužívať tie produkty ktoré mám už načaté.
Dnes som sa rozhodla ukázať vám veci z Avonu a z Oriflameu.Tak sa rovno vrhnem na to.

Objednala som si týchto pár vecí ( 3 veci som vyhrala)

Prvé čo mi padlo do oka bol tento luxusný set z rady Planet Spa, ktorý obsahuje luxusný obnovovací pleťový krém s výťažkom z čierneho kaviáru a gélovú masku na očné okolie s výťažkom z čierneho kaviáru.
Set ma hneď zaujal obalom, má krásny,fakt luxusný, čierno - zlatý obal. Hodnota setu je 16,10€ ale ja som ho mala za 1,90€ čo je neuveriteľná, rozprávková cena. Tieto produkty som ešte nezačala používať.

Krémový make-up s púdrovým efektom  Ideal Flawless.
Nad týmto make-upom som už veľmi dlho rozmýšľala.. a teraz bol v katalógu len za 5,50€,čo je za 10g dosť, keďže veľmi rýchlo sa spotrebúva. Má stredné krytie a dosť dlho vydrží, z labutienkou, ktorá je súčasťou balenia sa veľmi ľahko nanáša. Určite by som si tento make-up ešte kúpila a keď ešte niekedy bude v akcii tak si ho aj kúpim. ( Je tu takáto fotka,lebo sa mi ho nepodarilo odfotiť :D)

Veľmi veľkú radosť mi spravili aj tieto tiene true color v odtieni berry love.
Farby na fotke sú zle vidieť tak vám sem pridávam ešte jednu fotku kde ich uvidíte lepšie :)
Tiene sú veľmi dobre pigmentované..povedala by som že ten najtmavší až prílíž, stým treba opatrne pracovať. V katalógu boli v akcii len za 3,90€ čo je super cena a tak som neváhala určite si objednám ešte aj v ďalších odtieňoch.

Tieto tri vecičky som vyhrala v giveaway u Danielky z dawnielicious.blogspot.sk
Špirála Super Shock Max, ceruzky Colortrend :)
Doma už mám jednu Super Shock špirálu, ale tú obyčajnú.. tá viac rozčesáva mihálnice :)
 A táto super shock max dodáva riasám krásny objem ;-) Som s ňou spokojná a odporúčam ju, 
v akcii stojí 3,50€.
Tyrkysovú ceruzku, presne túto istú som už jednu doma mala, ale ceruziek nie je nikdy dosť a ešte takýchto dobrých ceruziek! ;-)
Maľujú sa s nimi krásne linky a dlho vydržia, odporúčam! Cena sa pohybuje okolo 2€ :)
A už ideme na Oriflame, budú to len dva produkty :)
Prvý je rúž z rady Oriflame beauty wonder colour , v odtieni Pink Mayflower. Je to krásna žiarivá ružová farba ( na fotke je vidieť zle )..bol v zľave za 2,90€ a vrelo ho odporúčam..Vydrží asi 2 hodinky :)
Posledná je gélová očná linka (Oriflame).
Veľkou nevýhodou je malý štetček, s ktorým sa vôbec nedá pracovať a tak linku budem používať až po zakúpení skoseného štetca na linky. Verím že je dobrá, lebo som na ňu čítala samé chváli. Stála 4,50€.

Tak, to bol celý haul. Dufám že sa vám príspevok páčil a nezabudnite ma sledovať cez GFC (na pravo).
Zapojte sa do GIVEAWAY na blog-de-la-licorne.blogspot.sk ;-)

Ahojte ;-*








0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena