pondelok 4. novembra 2013

#Kallos Latte

Ahojteee :)
Dnes to bude zaas recenzia :))
Rovno sa do toho pustím, keďže máám veeeľa učenia, zas :'(
Kallos maska s mliečnymi proteínmi 
Maska je určená na suché, lámavé a trvalou zničené vlasy.
Masku som testovala týždeň, čo znamená že som ju použila dvakrát a to mi úplne stačí na recenziu, keďže som ti túto masku veľmi obľúbila.
Čo by mala maska spĺňať?
Vďaka mliečnym proteínom by maska mala vlasy hydratovať, zvláčniť,posilniť a uľahčiť rozčesávanie.
Čo maska spĺňa?
Vlasy s jemnulinkéé, hydratované a váážne sa ľahšie rozčesávajú 
Nevýhody: jediná nevýhoda je to že nemám taký objem aký zvyknem mať, ale to sa dá vyriešiť :)
Maska je v 275 ml balení, čo si myslím na vyskúšanie stačí. Dá sa kúpiť aj vo väčšom :)
Viete akú má vôňu? :D Ako puding :D
Najprv mi strašne voňala, no keď som ju už mala druhýkrát tak už mi tá vôňa prekážala.
Ale už neraz sa stalo že len tak som si masku otvorila a čuchla si k nej :D a upokojilo ma to :D
napríklad aj teraz :DD
Maska sa nanáša na umyté vlasy, nechá sa pôsobiť 5-10 min. a zmyje sa :)
Masku si môžte zakúpiť --> TU <-- za cenu 1,39€ ( smiešna cena, nie?)
Určite túto masku odporúčam ak máte suché vlasy, ktoré sa rýchlo lámu :))
Vaša Rebeka :*

5 komentárov:

  1. ahoj, odpisujem na tú otázku u Momy, Sally Hansen stojí 3,60 v DM :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ďakujem ti :) včera som bola v DM a ten lak tam mali za 7,60€ ..len som tak pozerala :OO :/

      Odstrániť
    2. Ja som si to kúpila ten insta-dry top coat za 3,60€, ale farebné laky už boli potom drahšie, aj tak ako píšeš, za 7 € :/

      Odstrániť
    3. no u nás bol ten insta-dry za 7 :/

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena