utorok 5. novembra 2013

Nabitý týždeň

Ahojte baby :)
 Dnes som chcela napísať príspevok ,, Čo som si kúpila?",no kým som prišla domov bola už tma a tak to neviem poriadne nafotiť :/
Ale hádam v priebehu tohto týždňa ten príspevok bude aj keď tých vecí nemám veľa.
Tento týždeň mám totho strašne veľa a to je ešte len utorok . Ledva že sme prišli po prázdninách do školy, že?
 Aj od vás takto na rýchlo všetko chcú? Písomky, skúšanie, slohy, prezentácie, kopa úloh...ide mi to hore krkom ..
Tak len pár inšpirácií :)
Tie nohavice s bomba :3




A ešte také ňuňaté na záver :)
Tešíím sa na vás nabudúúúce <3
Ahojtee.. :*



2 komentárov:

  1. Máš pekný blog:) Dala som follow :)
    Mohla by si si pozrieť moj ?:) http://keepcalmandjustpeace.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena