nedeľa 3. novembra 2013

Pilaten maska na uhry

Čaute baby :)
Dnes to bude dosť krátke, keďže sa musíím veeeeeľa učiť na zajtra. Nechápem prečo tie prázdniny nemohli byť dlhšie :'( ..
No ale v prvom rade vám chcem veľmi, veľmi poďakovať že ste sa zapojili do Giveaway , ktorá trvá do piatku :)
Ďalej sa vám chcem poďakovať za všetky komentáre a za vašu podporu! Veľmi si to vážim a Ďakujem <3


Táák ale dnes mám pre vás recenziu na Masku na uhry :))
Tak z kallosshop-u mi poslali dve takéto mini verzie masky :) , ktoré si môžte kúpiť -->TU<--
(prepáčte za tú  kvalitu, ale obal sa leskol a fotila som to mobilom)
Čo maska sľubuje?
Pleťová maska so zložkou aktívneho bambusového uhlia zbaví pokožku všetkých nedokonalostí. Zároveň zlepší prekrvenie pokožky, ktorá tak získa zdravý a žiarivý vzhľad už po prvom použití!
Čo maska spĺňa a ako účinkuje?
Tak na začiatok vám poviem že maska má veľmi ,, ťahavú" konzistenciu, čiže si dávajte pozor pri nanášaní a nezababrite sa ako ja :D
Keďže ja uhry nemám a aj keď tak málo, masku som skúšala na priateľovi ( doteraz sa spamätávam z toho že sa na to dal :D)
Je písané že masku treba naniesť v hrubej vrstve, ja som tak spravila, no keď zaschla, zistila som že som mohla dať viac. Takže ňou netreba šetriť.
Môže sa naniesť aj na celú tvár alebo len na miesto kde sa uhry vyskytujú. Ja som teda maku naniesla na nos a okolie.
Masku som nechala schnúť 30 min. ( písané je 20) , aby poriadne zaschla a by sa dala stiahnuť celá.
Keď už bola zaschnutá, priateľ si ledva vedel pokrčiť nos :D bolo to dosť zábavné,haha :D
^vidíte, ja som ju nenaniesla v dosť hrubej vrstve^
Boli sme veľmi zvedaví či mu tie uhry vytiahne.
No a určite sme načakali taký výsledok.
Maska mu dosť uhrov vytiahla ( viem, mala som odfotiť koľko uhrov mal, no zabudla som)
a dokonca ako maska schla tak tie uhry vychádzali na povrch.
Okrem toho, že mu maska vytiahla uhry mu aj vyčistila pleť na tom mieste.
Skúšala som masku aj na sebe i keď nemám uhry som bola zvedavá čo to spraví. No a na lícach som mala také bodočky ( nie čierne) a tie mi vytiahla :)
 Čiže maximálna spokojnosť. Myslím si že 0.89€ za takéto mini balenie veľa nie je a určite neoľutujete :) 
Tak čo vyskúšate ju? Alebo máte nejaké skúsenosti?
Určite mi napíšte a nezabudnite sa zapojiť do GA.
Majte saa :**



2 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena