sobota 30. novembra 2013

Nonique

Ahojte :)
Dnes mám pre vás recenziu na dva produkty od Nonique. Túto firmu som našla na nete cez jednu blogerku (už neviem ktorú) a začala som s touto firmou spolupracovať. V prvom rade by som sa určite chcela poďakovať za to že som mohla testovať tieto super produkty, ktoré mi zaslali z Čiech. :)

Najprv niečo o Nonique: 
Základom kozmetiky NONIQUE sú plody karibského Noni. Tie v spojení s Aloe Vera a ďalšími až 14 aktívnymi zložkami pochádzajúcimi z ekologického poľnohospodárstva zaručujú kvalitnú starostlivosť o Vaše telo. Vzhľadom k vysokej kvalite všetkých zložiek je možné použiť kozmetiku NONIQUE aj pre problematickú pokožku a pleť.Výrobky neobsahujú žiadne umelé farbivá, parafíny, parabény, PEG ani silikóny.Takmer všetky výrobky sú VEGAN, čo znamená že neobsahujú žiadne živočíšne zložky.
Výrobky nie sú testované na zvieratách.

A tu sú produkty, ktoré mi zaslali:
1.Anti Aging čistiaci krém na tvár
2.Telové mlieko Vital
Keď mi balík prišiel, bola som veľmi milo prekvapená že mi zaslali plné dva produkty.
                                                                                                                                                                
Telové mlieko Vital
Popis produktu: Telové mlieko Vital s BIO plody Noni, BIO Aloe Vera, BIO pomarančovým olejom, BIO Kuku olejom a BIO Kiwi chráni pokožku pred stratou vlhkosti, a preto je ideálny pre starostlivosť o suchú pokožku. S vôňou mandarínky, kivi a pomaranča. Krém vašu pokožku dokonale hydratuje a posilní.
Čo produkt spĺňa: Vôňa, vôňa, vôňa!! :3 Božská..úplne ako pomaranč. Keď sa večer natriem  tak mi pokožka vonia pomarančom ešte aj na druhý deň.
Hydratuje tiež perfektne a všimla som si že trošku aj spevní pokožku.
Na rukách som mala dosť suchú pokožku a vyhádzali sa mi tam také malé pupáčiky (určite to poznáte),toto telové mlieko si s nimi poradilo a pupáčiky mi zmizli. :)
Produkty nonique sa dajú zakúpiť aj na slovenských e-shop och :)
Najlacnejšie som ho našla TU za 6,25€..Možno si teraz niektorý hovoríte:čožee toľko za telový balzam nikdy nedám.. Ale určite neoľutujete a myslím si že vám toto 200ml balenie aj dosť vydrží, keďže ja ho už používam asi 3 týždne a mám ho skoro plné ešte .. :)

Popis produktu: Tento Anti Aging čistiaci krém na tvár obsahuje veľa výživných látok, ako napr BIO bambucké maslo a BIO šípkový olej. Tie v kombinácii s BIO plody Noni, BIO Aloe Vera, BIO granátovým jablkom a BIO plody Acai dokonale čistí Vašu pleť. S vôňou malín, plodov Acai a granátového jablka. Anti Aging čistiaci  krém na tvár je vhodný najmä pre zrelú, suchú až veľmi suchú pleť. Odstraňuje odumreté kožné bunky a nečistoty.
Čo produkt spĺňa: Zas vôňa, ale už sa tu nebudem rozplývať :D
Teraz na zimu mám oveľa suchšiu plež ako zvyčajne, aj keď to nie je až taký extrém, treba sa o ňu starať viac. A práve na to je dobrý tento čistiaci krém. Používa sa aj na krk a dekolt. Nanáša sa na vlhkú pleť, spení a potom sa zmyje. Hneď po zmytí je pleť jemnejšia a hydratovaná.
Najlacnejšie som ho našla TU za 4,25€.

Som milo prekvapená z účinkov týchto produktov a určite vyskúšam aj balzamy na pery od tejto firmy. 
Dnes bude ešte jeden príspevok.. tak sa máte na čo tešiť. :)
Majte sa zatiaľ :-*

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena