sobota 19. októbra 2013

Alverde Color & Care Make-up

Hello :)
Rozhodla som sa už dnes vám sem pridať recenziu na make up od Alverde, ktorý som včera spomínala v recenzií na púder od NYC .
Od Alverde som vám už recenzovala peeling na ruky, s krotým som veľmi spokojná.
 Určite viete že Alverde je prírodná kozmetika.( dosť bolo omáčiek..:D)
Takžeee.. Mám odtieň 40 Soft Gold- bol vyberaný na rýchlo..No trafila som sa:)
Vôbec som nemala v pláne si kupovať make up keďže som mala nový no nedalo sa si nevšímnúť tento v zľave za 2,45€.. musela som si ho kúpiť ;D a neľutujem... veľmi ma zaujala tuba, v ktorej je..vyzerá ako krém a má pumpičku- čo je super vec! ;-)
Tento make-up veľmi nekryje, skôr je taký tónovací a zjednotí pleť, čo sa mne veľmi páči. Ja na pleti nemám nejaké EXTRA nedostatky, čiže mne úplne vyhovuje a určite si zaobstarám ďalší.
Vôbec nie je mastný, ani z neho nemám fľaky, je skôr riedky ako hustý- s tým som najprv spokojná nebola ale teraz už je to v pohode  a zvykla som si.. uplne z neho stačí malé množstvo..

Kráásna zlato-hnedá farba..
Používam ho každodenne a som s ním nad mieru spokojná!
 Vrelo odporúčam :)
Určite mi napíšte, či s ním mate skusenosti a aké..
Pekný deň! :)

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena