štvrtok 31. októbra 2013

Funny Bee Paris

Ahojtee :)
Už vo včerajšom príspevku som vám písala že mi prišli balíčky :)
A dnes tu mám pre vás prvú recenziu. Bude to recenzia na kozmetiku Funny Bee od biobeauty.

Kozmetika Funny Bee Paris
- až 98% ingrediencií sú prírodného pôvodu a 77% pochádza z BIO hospodárstva
 - žiaden z produktov nie je testovaný na zvieratách
 - vyrobené vo Francúzsku
 - namiesto klasickej filtrovanej vody sa na ich výrobu používajú čisté kvetinové  vody a ostatné rastlinné výťažky
 - výrobky neobsahujú parabény,umelé farbivá,parfémy, ropné látky ani silikóny

                                                        Crazy Me 

Popis, čo by mal spĺňať- BIO- organický nočný krém, ktorý regeneruje pleť počas spánku. Pleť je ráno svieža, oddýchnutá a pripravená zažiariť. Účinná prevencia tvorby jemných vrások. Jemné zloženie je vhodné aj na očné okolie - nočný a očný krém 2v1.
Čo spĺňa - má príjemnú prírodnú vôňu, takú rastlinnú- bude to asi tým, že je vyrobený z rastlinných výťažkov.
-večer keď som si ho dala na pleť, prešla som si aj cez pery, no tam mi nevydržal dlho :D pretože má takú sladkú chuť a chutí dobre :)
- pred spaním som cítila tú krásnu vôňu a dokonca ešte aj ráno.
-veľmi rýchlo sa vstrebáva, čo je skvelé
- ráno som mala pleť krásnu jemnú 
- všimla som si že som nemala na ráno kruhy pod očami a ani žiadne ,, ranné" opuchy, nakoľko som šla spať veľmi neskoro.
Môj názor- Myslím si že tento krém naozaj má účinok a spĺňa všetko čo sľubuje. Je jasné že keby ssom ho používala pravidelne, boli by výsledky oveľa viditeľnejšie.
Plné balenie krému, čo je 30mml, si môžete zakúpiť TU. Aj keď je trošku drahší ako obyčajné krémy, myslím že stojí za to ho aspoň vyskúšať. Je to len prvý dojem a hneď po prvom použití mi zmiernil kruhy pod očami. Odporúčam :)

Petty BB Cream

Popis, čo by mal spĺňať- BIO- organický BB krém, ktorý vyživuje pleť a zároveň jemne tónuje jej prirodzený odtieň. Neobsahuje silikóny, umelé farbivá,parfémy. Rešpektuje prirodzené zloženie pleti a preto je vhodný aj na veľmi citlivú pokožku.
Čo spĺňa- zjednotil mi tón pleti,krajšie ako hociktorý iný BB
- zas tá krásna rastlinná vôňa :3
- neviem či to na fotke vidíte ale mám ho tam aj rozotretý
- má aj nejakú slabú kryciu schopnost
Môj názor- nemám tomuto krému čo vytknúť,  no je len na zjednotenie pleti, čiže by som ho neodporúčala dievčatám, ktoré majú problematickú pleť a majú veľa vyrážok, pretože aj tak by ešte museli použiť make-up ktorý má vyššiu kryciu schopnosť.Musím podotknúť že toto NIE JE make-up ale je to len krém, ktorý vyživuje a zároveň jemne tónuje pleť. :) Plné balenie, čo je 40 ml, si môžte zakúpiť TU.


Ďalej majú od Funny Bee Paris aj Denný krém Smile and Play a čistiacu penu na tvár Swinging Morning  .
Produkty sú v takomto peknom balení. :)
 Čo hovoríte vy na kozmetiku Funny Bee Paris?
Nezabudnite ma sledovať cez GFC :) ( na pravej strane )
Čautee :)



          




2 komentárov:

  1. Pekná recenzijka :) aj ja som s BB krémikom Funny Bee spokojna.. nastastie nemam problematicku plet a ked ju chcem len rozziarit, ked nepotrebujem extra prekrytie tak je perfektný ♥
    Lienka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, práve preto som spomenula že by som ho veľmi neodporúčala dievčatám , ktoré majú problematickú pleť a potrebujú nedostatky prekryť :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena