pondelok 7. októbra 2013

Korektory :)

Ahojtečautee.. :)
Dnes to bude veľmi rýchle, ale mám tka veľa učenia zas a ešte stále :D
Takže dnes to bude o korektoroch ktoré používam :)

Sú to tieto tri :) Ten od Rimmelu mám už dosť dávno a už je v ňom len minimum ( už sa dá vytierať len vatovou tyčinkou)..netuším koľko stál ale viem že v drogérií ho ešte majú :D Ale určite nie je drahy, a super kryje  a vysušuje vyrážky :)

Ďalší je od Maybelline Affinitone, odtieň 02 natural. 
Používam ho na kruhy pod očami a je super podľa mňa :)) Nepamätám si presne ale myslím že stál okolo 2 eur a kupovala som ho v zľave :)
No a tento od Dermacol určite všetky poznáte :) úúplnáá jednička !!
Mám odtieň 221 a je mi trošku svetlý ale ja som ho len tak schmatla ked som ho kupovala a neviem či od neho je tmavší takže sa mi nesmejtee :D
Super kryje, neodporúčam ho používať na celú tvár ale radšej len na prekrytie nedostatkov a na kruhy pod očami pretože je fakt veľmi krycí..
Stál 4,59€ a to je super cena keďže určite mi dlho vydrží pretože z neho stačí velmi málinko :)
 Táák a to je všetko, sorry že to je len taký bleskový príspevok ale vážne nemám čas .. :/
Majte saa :*

2 komentárov:

  1. afinitone mam tieeez velmi spokojna som s nim:)
    co sa tyka dermacolu skusala som to na celu tvar aplikovať, katastrofa vytvoril uplnu masku, normalne som sa nespoznavala:D
    ale ked ho dam pod kruhy tak nič lepsie som naozaj nemala:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena