sobota 19. októbra 2013

TAG- This or That?

 Čaukyy..
Dnes už po druhý krát :)
Tentokrát som si pre vás pripravila TAG ( môj prvý) This or That. Už na viacerých blogoch ma zaujal, aj vo videách  a tak som sa rozhodla že ho spravím aj ja a aspoň sa o mne dozviete niečo viac :)
Tak poďme na to!
Make up:
1. Tvárenka alebo bronzér?-Aj aj, ale skôr bronzér :)
2. Lesk na pery alebo rúž?- Jednoznačne rúž aj keď som bola maniak na lesky :D
3. Očná linka lebo špirála? - Načo by mi bola linka bez špirály? Určite špirála! 
4. Korektor alebo rozjasňovač? - Za mňa určite korektor.
Nechty:
1. Gélove alebo prírodné nechty?- Prírodné, aj keď som už párkrát mala gélové.
2. Dlhé alebo krátke nechty? - Dlhé, ale nie príliž.
3. Svetlý alebo tmavý lak? - Hlavne nech je výrazný,ale skôr tmavý.
4. Matný alebo lesklý lak? - Len raz som použila matný vrchný lak a to mi stačilo. Lesklý!
Telo:
1. Parfém alebo telový sprej? - Mám obe, ale výdrž telového spreju je minimálna.Parfém!
2.Sprchový gél alebo mydlo? - Sprchový gél.
Vlasy:
1. Dlhé alebo krátke vlasy? - Dlhé, maximálne po pás:)
2. Lak na vlasy alebo gél? - Určite lak.
3. Svetlé alebo tmavé vlasy? - Ja ich mám teraz také farebné, ale skôr sa mi páči taká pekná svetlá hnedá.
Móda:
1. Dlhý alebo krátky rukáv? - Teraz na jeseň už radšej dlhý. :)
2. Šaty alebo sukňa? - Hlavne nech je to pekné ale skôr sukňa.
3. Vysoký alebo nizky opätok?- Keď už opätok tak vysoký,ale najradšej mám tenisky :D

 Tak a to je všetko, dúfam že sa vám tento TAG páčil a napíšte mi pod článok či mám robiť aj iné + navrhnite mi nejaký ;-)
Neprenechávam žezlo nikomu konkrétnemu, spravte si ho hocikto.
Ahojteee :*

1 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena