streda 30. októbra 2013

Balíček

Ahojtee.
Konečne prázdniny :3

Ako som vám už spomínala spolupracujem s biobeauty.sk a s kallosshop.sk.
Od obidvoch firiem som už mala produkty s ktorými som bola veľmi spokojná.
Z biobeauty som mala vzorky, ktoré som vám zrecenzovala a z kallosshop-u mám keratínovú masku na vlasy ktorú som spomenula tu.
Samostatná recenzia na túto masku nebola ale som s ňou veľmi spokojná a veľmi ju odporúčam, vlasy mám z nej strašne jemnučké a zdá sa mi že sa mi už tak veľmi nekučeravejú, čo je super !:)

Tak ale poďme k veci.
Dnes mi tie produkty od firiem prišli a keďže sú prázdniny začnem ich testovať :)
Balíček od kallosshop-u :)
Čo mi poslali?
V tých čiernych baleniach sa nachádza sťahujúca maska na uhry- to bude asi prvá recenzia, možno už zajtra, keďže píšu že má okamžitý účinok :)
Tá biela ,,nádobka" Vlasový balzam (maska) s mliečnymi proteinmi- na suché,lámavé a trvalou zničené vlasy.
Tieto všetky produkty sú cenovo veľmi výhodné a na recenzie sa tešte :) Ja sa na testovanie už veeeľmi tešíím :))
Vzorečky od biobeauty :)
Z ľava-> BIO pleťová kozmetika Funny bee ( Francúzska kozmetika)
Od funny bee mi poslali dve vzorečky a to 1.Crazy me -nočný krém :)
                                                     2.Pretty BB cream
Oboznámim Vás aj s ostatnými produktami Funny Bee vlastne vám ich aspoň popíšem :)
A ešte mi poslali tri vzorky Natura Siberica.
1. Kondicionér-objem a starostlivosť pre všetky typy vlasov.
2.Denný pleťový krém zo sofory japonskej 
3.Hydratačné mlieko na čistenie suchej a citlivej pleti.

Táák a to je zatiaľ všetko :))
Už sa aj púšťam do testovania a veľmi pekne ďakujem týmto firmám za spoluprácu :)
 Čautee :*

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena