piatok 25. októbra 2013

TAG Spoznaj ma bližšie

Ahojtee.:)
Dnes tu mám pre vás zas Tag, na ktorý sa už veľmi tešíím :)
Má názov ,,spoznaj ma bližšie", čiže sa o mne dozviete veci, ktoré ste nevedeli :)
Dúfam že sa vám bude páčiť.
Tak poďme na to :)
1.Sú tvoje vlasy od prírody rovné alebo vlnité?
   -vlnité, ale chcela by som rovné:/ a myslím si že keby ich mám rovné chcela by som vlnité :D 
2.Farbíš si vlasy často a ako často chodíš ku kaderníčke?
   - u kaderníčky som bola asi pred rokom na posledy ( ale s vlasmi nemám žiadny problém) o svoje vlasy sa starám sama ak treba trošku podstrihnem.. a vlasy si nefarbím často naposledy  asi pred polrokom ( aj to bola podobná farba mojej-trošku tmavšia)
3.Nosíš každý deň taký istý účes alebo ho striedaš?
   - jasné že striedam - drdol, cop, zapletaný vrkoč, rozpustené vlasy a sem - tam aj zaexperimentujem :D
      sú aj takí čo nosia každý deň taký istý účes?
4.Robíš si vlastnú manikúru a pedikúru alebo chodíš do salóna?
   - bohužiaľ nemám ešte toľko peňazí aby som chodila do salóna, ale myslim si že to ani nepotrebujem, manikuru aj pedikúru ,, zvládam" sama :)
5.Ako často meníš laky na nechty?
    - v priemere každý 4 deň :) ( podľa toho aký lak)
6. Lakuješ si nechty na nohách aj v zime alebo len v lete?
    -vždy, nemôžem mať nenalakkované nechty  na nohách ( nepáči sa mi to :D)
7. Ako dlho sa maľuješ?
    -super otázka, približne 15-20 minút.. a neviem prečo , donedávna mi stačilo aj 7-8 min a bola som namaľovaná .
8. Líčiš si najprv oči alebo použiješ prvý make-up?
     -jednoznačne make-up.. to asi všetci nie? :D
9.Zbieraš make-up,alebo kupuješ len to čo potrebuješ?
     -tak, keď prídem do DMky a mám dosť peňazí tak potrebujem všetko čo sa mi páči a asi po týždni prídem na to že mi to je na nič :DD
10. Ako často nosíš umelé riasy?
     -vôbec.. bojím sa toho :DD netuším prečo ale bojím sa :D
11. Líčiš sa každý deň?
      - do školy väčšinou áno ale cez víkendy nie :) .. 
12.Líčiš sa aj v prípade že si celý deň len s rodinou?
      -vôbec nie, nepotrebujem to, naši si ani nevšimnú či som namaľovaná.. 
13. Vyšla by si niekedy z domu bez make-upu?
       -určite áno. hocikedy :)
14.Koľko drahých výrobkov vlastníš?
      - neviem presne a neviem aké sú to drahé ;D napr. mne je veľa dať aj za make- up 18€ čiže :D ale určite nemám kozmetiku Chanel, Dior... :D
15.Plánuješ si denne čo si oblečieš?
       - áno, poobede ale potom večer pred spaním vymyslím zas niečo úplne iné a ráno zas niečo úplne iné :D
16. Ako často striedaš kabelky?
      - do školy nosím väčšinou batoh, čiže kabelky striedam dve a to podľa nálady :)
17.Kedy vstávaš a kedy chodíš spať?
      - cez týždeň( škola) vstávam o 5:30, cez víkend všeliako.. a spať idem cez týžden okolo 22:00 a cez víkend prevažne nadránom :)
18. Ako často cvičíš  a kedy?
       -vlastne každý deň( jansé že sem-tam vynechám) podvečer..jeden deň brušáky, druhý deň beh, tretí deň korčule a vždy striedam niečo iné :)
19. Praváčka alebo ľaváčka?
       -pravááčkááá :))
20.Aká ( Ako) si vysoká?
       -neviem presne ale myslím že 167cm (y)
21.Koľkými jazykmi hovoríš?
       -povedzme že 4mi :D ( slovenský(český :P),maďarský,ruský,anglický)
22. Koľko máš zvierat?
       -3: jedného kocúra (Murko), psíka rotvajlera( Duňo), psíka malinkého čierne ( zrejme nejaký miešanec-Leo) :D
23.Čítaš komentáre na blogu?
       -jasné že áno a každý jeden ma poteší a za každý jeden som vďačná :) <3
24. Vedieš si zoznam o produktoch ,ktoré chceš vyskúšať?
        - niekedy :) :D
25. Ako si prišla na názov svojho blogu?
        -vlastne ani neviem, asi tak že som vedela že na tento blog budem písať všetko a hlavne z môjho pohľadu a omne.. čiže asi preto :DD
             Táák a to je všetko :)
Dúfam že sa vám Tag páčil a bola by som zvedavá aj na vaše odpovede :P
Napíšte mi do komentárov aké príspevky by ste chceli a o čom , bola by som veľmi rada:)
,,Vidííme sa zajtraa" 
čautee.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý jeden komentár a budem sa snažiť odpovedať na všetky :)

© Everything about my world , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena